keskiviikko 5. elokuuta 2015

VÄRITTÄMISTÄ JA LUKEMISTA

Huomenta ja mukavaa keskiviikkoa kaikille! Tulin  vielä postailemaan ennen töihin lähtöä. Jokunen aika sitten mä sain ostettua itselleni aikuistenväristyskirjan. Sitä värittäessä on menny mukavasti kyllä illat. Päivällä ei niinkään ehdi töiden takia, mutta illat kuluu nopeasti kun huomaa värittäneensä jo tunnin tai kaksi. Mulla vaan on tapana se, että kyllästyn yhtä nopeasti kuin innostun. Joten sitä päivää odotellessa.

Toinen asia, josta mä oon yhtäkkiä innostunu on lukeminen. Mä en edes muista, että millon viimeksi olisin lukenu jonkun kirjan loppuun saakka. Kun olin nuorempi, niin se kiinnosti mua enemmän silloin. Nyt tässä iässä tulee enemmänkin luettua ja selailtua vaan lehtiä. Kirja mikä mulla on nyt projektin alla on Twilight Aamunkoi. Hyvä kirja on kyllä.

Nyt kun aattelee, niin kirjan lukeminen on kyllä pitkästä aikaa kivaa puuhaa! Ei sitä taho muistaa ennen kuin aloittaa taas uudestaan. Aina välillä tulee tämmöisiä villityksiä ja sitten ne taas unohtuu. Voisin kyllä kieltämättä ottaa tämän lukemisen ihan vaan tavaksi, vaikka ennen nukkumaanmenoa sängyssä lueskella muutama sivu sen sijaan kun selailla kännykkää.

Muita lukemisesta tai aikuistenvärityskirjasta innostuneita?

14 kommenttia:

  1. Itseä kanssa houkuttanut hankkia tuo värityskirja, mut ei ainakaan vielä ole kaupasta mukaan tarttunut :D kirjoja haluaisin lukea enemmänkin, jotenkin vaan tuntuu ettei muka olisi aikaa ja usein niiden kanssa jääkin koukkuun ja menisi myöhään yöhön lukeminen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa ihmeessä kokeilla tuommosta väristyskirjaa, on muuten tosi koukuttava. :D Joo mulla nyt on ollu lukeminen tosi vähällä tälleen kesällä, mistäs tietää jos vaikka innostuiski taas kunnolla talvea myöten :)

      Poista
  2. Ite olen aina ollut kova lukutoukka, muta jotenkin se oli jäänyt piitkäksi aikaa, mutta nyt kesällä on tullut luettua paljon :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on jännä, että välillä sitä ei tuu luettua ja sitten taas tulee sellanen innostus. :D

      Poista
  3. Toi värityskirja näyttää niiin hauskalta! :3 Pakko käydä jostain hankkimassa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa ihmeessä ostaa tollainen, se on kyllä mukavaa puuhaa. :-)

      Poista
  4. mullaki on nyt kesä aikana innostanu kirjojen lukeminen enemmän kuin yleensä. Mukava välillä, kun saa luettua kirjoja alusta loppuun saakka :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä sit kaikenlisäks oon myös aika laiska noitten kirjojen lukemisen suhteen. :D Joten se on saavutus ku saa yhenkään kirjan luettua alusta loppuun!

      Poista
  5. Hei! Jätin sinulle haasteen, joka löytyy täältä: http://eikoskaanvalmista.blogspot.fi/2015/08/challenge-accepted.html

    VastaaPoista
  6. Moikka! Sua odottaisi haaste blogissani:

    http://more-than-we.blogspot.fi/2015/08/liebster-award-haaste.html

    VastaaPoista
  7. Mun blogissa sulle haaste: http://moveawaysanna.blogspot.fi/2015/08/liebster-award.html jos haluat tehdä :D

    VastaaPoista