sunnuntai 1. maaliskuuta 2015

MAALISKUUN ENSIMMÄINEN

Hei. Mä postailen nyt Kuusamossa. Tultiin tänne mun poikaystävän kanssa vähän "loman" viettoon. Tai mulla ei silleen oo mikään virallinen loma, mutta vapaita kuitenkin. Täällä ois tarkotus viipyä ens viikon torstaihin saakka. Sinä aikana kehitellä kaikkea kivaa tekemistä, mm. käydä laskettelemassa Rukalla siskon kanssa. :) Laitan tähän nyt muutamia kuvia, jotka on tosin otettu Oulussa. Ei vaan oo ollu oikeen aikaa tätä ennen. Kiirettä välillä pitää.

Mulla on ollu nyt hyvin vähän töitä, joten oon ehtiny lomailla silleen oikeen kunnolla! Vielä mulla on tämä tuleva viikko vapaata ja sitten taas ois kuitenki mentävä töihin. Aika juoksee kyllä todella nopeeta, kun nyt on jo maaliskuukin. Ei ollenkaan aina huomaa tämän ajankulua. Noin parin kuukauden päästä minäki oon 21v, ei yhtään ees uskois sitä. Tässä se vaan elämä juoksee kokoajan. "Katse eteen ja suupielet ylöspäin" - Elastisen sanoin. 

Ootan kyllä innolla jo kesää, koska on niin paljon suunnitelmia silloin. Mm. käydä laivalla poikaystävän kans ja muutenkin lomailla etelä-suomessa. Mut eiköhän sekin sieltä kohta tule, odotus palkitaan sitten! Koitan nyt tässäkin kuussa postailla vähän enemmän. Kohta tämäkin blogi täyttää vuoden ja silloin ois tarkotus tehdä jotain erikoispostausta! Olkaa kuulolla. :)

4 kommenttia:

  1. Ihana asu ja kivan oloinen blogi sulla! :)

    http://thebutterflygardens.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Ihana tuo takki! Mistä se on? :) Muutenkin tosi ihana blogi ja kirjotat mielettömän hyvin ♥

    emmikristiinan.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi kiitos, mäki tykkään tuosta kyllä. :) se on sen nimisestä liikkeestä kuin Vila :)

      Poista