lauantai 13. helmikuuta 2016

TRENDIÄ, KOTIVINKKIÄ JA COSMOPOLITANIA

Tänään olen viettänyt ihanan rentoa lauantaipäivää lueskellen vanhoja tilaamiani lehtiä sekä ihan vaan oleillen. Tällähetkellä ei tule tilattua mitään lehtiä, mutta olisi taas kyllä mietinnässä, että jos jotain alkais tilaamaan. Monesti puhelimella kyllä soittavat aina A-lehdistä, kun heidän asiakkaana olen ollut vuosia. Nyt juuri tällähetkellä ei kuitenkaan opiskelijan budjetti anna kovin periksi siihen, että voisin alkaa mitään tilaamaan.. 

Trendistä olen tykännyt aina. Olen tilannut tätä useita vuosia, mutta jossain vaiheessa päätin lopettaa, koska ei enään toisaalta tullut luettua säännöllisesti ja lehdet aina kertyi hyllylle odottamaan kunnes niitä lukisin. Trendissä on aina ollut mukavasti muoti- ja kauneusvinkkejä, sekä ehottomasti paljon kuvia, mutta myös mukavasti luettavaa, ettei mene pelkästään siihen kuvien katseluun. 

Kotivinkki on uusin tilaamani lehti. Kyseisestä lehdestä innostuin viime keväänä ja tilasin sitää noin puolisen vuotta, Minulle iski silloin sisustusinto, joten oli pakko päästä tilaamaan jotain lehteä, josta voisi saada mukavia vinkkejä. Näissäkin lehdissä on todella paljon kivoja kuvia, joista pystyi saamaan paljonkin inspiraatiota sisustamiseen. Kotivinkissä ei pelkästään ole sisutamiseen liittyviä juttuja, vaan paljon löytyy myös ruokaan liittyviä juttuja.

Cosmopolitan on ensimmäinen tilaamani lehti. Tätä aloitin tilaamaan joskus kun asuin vielä Kuusamossa ja jatkoin tilausta kun muutin Ouluun. Lopetin välissä tilauksen ja kun sain taas hyvän tarjouksen puhelimitse niin päätin jatkaa. Cosmopolitan on enimmäkseen nuorille naisille suunnattu lehti. Näistä lehdistä löytyy aika paljon eri aiheita, mm. muoti ja kauneus, suhteet ja seksi, urat ja julkkikset. Tästäkin lehdestä löytyy kyllä paljon itseäni kiinnostavia juttuja.

Oletteko te tilanneet näistä lehdistä mitään tai tilaatteko tällähetkellä jotain muuta? :) Onko teillä suositella minulle jotain lehteä jota kannattaisi alkaa tilaamaan?

Huomenna olisi ystävänpäiväkin. Tarkoitus olisi mennä tuon ihanan miehen kanssa johonkin kahvilaan ystävänpäiväkahville. Ystävänpäivä on niin ihana päivä. <3 Mahtavaa ystävänpäivää teille kaikille ihanille lukijoilleni. <3

6 kommenttia:

  1. Meikälle tulee tällä hetkellä Cosmo :) Se on oikeestaan ainoo (seiskan lisäksi, lol) suomalainen lehti jota jaksaa lukea :) Siinä on niin mielenkiintoisia ja välillä ihan pöhköjäkin juttuja niin jaksaa selaa :D

    VastaaPoista
  2. Kauneus ja terveys on minun suosikki, suosittelen;)

    VastaaPoista
  3. Itse oon tilannut Cosmoa niin kauan kuin saatan vaan muistaa. Trendiä tuli myös tilailtua vuoden kun sain sen siskoltani jouluahjaksi. Tykkäsin! Elleä tilasin myös vuoden ajan ja tykkäsin, peruin kuitenkin Ellen ja Trendin vuoden alussa kun yksi lehti riittää mulle kun en ehdi niitä kunnolla lukea:D Cosmo on kyllä mun mielestäni parhain lehti, itse tykkään kovasti kun on niin monipuolisesti siinä sitä luettavaa:) Kiva oli tämä postaus hei!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo cosmo on kyllä hyvä lehtivalinta! Itsekin olen tykännyt. :-) Mutta nyt vaan jotenkin en tiiä, että jos jotain kärsis alkaa tilaamaan, niin mitä alkais.. Täytyy tässä mietiskellä ja katella hyviä tarjouksia, että jos sitä jossain vaiheessa taas alkais jotain tilamaan. :-) Ja mullekkin riittää vallan hyvin yks lehti kerrallaan, koska tosiaan ei meinaa ehtiä lukea..

      Poista