sunnuntai 3. toukokuuta 2015

HYVÄÄ RUOKAA JA VIIMEAIKAISIA KUULUMISIA

Vappu on juhlittu ja toukokuukin on tässä kovassa vauhdissa. Vappuna tosiaan ei tehty mitään ihmeellisempiä, oltiin vaan kotona ja katseltiin leffaa. Tehtiin tietenkin myös hyvää ruokaa ja saunottiin. Mulla ei ollu ollenkaan intoa käydä missään juhlimassa ja samoten myöskin kun mun synttärit on ihan muutaman päivän päästä, niin ei jaksa juhlia sitte ollenkaan. Mun mielestä on menny tosi nopeeta tää alkuvuosi, kun kohta on oikeesti jo kesäkin!

27.huhtikuuta oli Kärppien mestaruusjuhlat torilla. Tottakai siellä piti mennä käymään, oli aivan hitosti porukkaa kyllä! Mutta tunnelmakin oli kyllä sen mukainen. Kyllä mä oon niin ylpee nuista Kärppien miehistä. (kuva on otettu puhelimella, joten laatu vähän kärsii)

Torilla esiintyi silloin muun muassa Suvi Teräsniska ja Mitra Kaislaranta. Lisäksi oli aivan mahtavaa kuulla pelaajien sekä valmentajien lyhyet haastattelut. Oli kyllä ihan huippua kun suomenmestaruus tuli tänäkin vuonna Ouluun! (tämäkin kuva on otettu puhelimella, laadusta varmaankin huomaa sen)

Vappuna tehtiin Jonin kanssa ruoaksi tortilloja, oi että oli niin hyviä! Ehottomasti yks mun lemppariruuista, mutta ei viitti siltikään tehä kovin usein. Mun lemppari täytteitä tortillaan on jauheliha (sen sekaan laitetaan sellainen tortilloihin tarkoitettu maustepussi), tietenkin salaattia (joko kaupasta valmista tai itse tehtyä), ananasta ja päälle juustoraastetta. Joskus vaihteeksi laitan tortilloihin jauhelihan siasta kanaa, sekin on hyvää, mutta ei vedä vertoja jauhelihalle.

Nyt on tullu vähän seurailtua nuita maailmanmestaruus pelejä. Tänäänkin on illalla luvassa Suomi-Tanska peli. Saa nähdä miten siitä käy! Nyt kuitenkin pitää lähteä käymään kaupassa vielä tälle illalle. Huomenna näyttäs paistavan aurinko koko päivän, niin voi taas ulkoilla ja lenkkeillä kunnolla. 

Miten teidän vaput meni?
Mitä ootte puuhailleet lähiaikoina?

18 kommenttia:

  1. Nam nam, tortilloja! :p Ne on aina niin hyviä :)

    VastaaPoista
  2. Mun mielestä noissa voittajien torijuhlissa on aina ihan huippufiilis ja siltä näyttää Oulussakin olleen :) Itse tosiaan saatiin pari vuotta sitten Poika tänne Poriin käymään ja koko kaupunki sekosi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On joo!! Noniin, varmasti on seonnu ku täällä Oulussaki! :D

      Poista
  3. Mua niin harmittaa ku olin nuitten kultajuhlien aikaan töissä :d mutta näin sen finaalin livenä nii ehkä se ei niin haittaa kumminkaan :D oon samaa mieltä tosta tortilla täytteestä, kana ei voita jauhelihaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aaaa, niinno joo :D Sulla oli sitten tunnelmaa siellä finaalissa, jossaa en itse ollu.. :D Ja niimpä!

      Poista
  4. Oi ihania kuvia!:) Vitsit kun oisin itsekin halunnut tonne kultajuhliin, olin sillon reissussa:/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :-) No höh, jospa joku toinen kerta sitten! ;-)

      Poista
  5. Oot tosi kaunis tossa vikassa kuvassa! Ja voi kun itekki ois päässy torille. :-)

    VastaaPoista
  6. Ootko töissä vai opiskeletko :)

    VastaaPoista
  7. Vitsit oot nii kateellinne sulle sun hiuksista ja noista pitkistä räpsyripsistä!!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihhih, mulla on tässä vielä hiustenkasvarusprojekti kesken, et katotaan mitä tästä tulee sitten kun kasvaa vielä vähän. :D ripsistä oonki kuullu paljon... :D

      Poista
  8. Oi, ihan älyttömän herkullisen näköisiä tortilloja!

    VastaaPoista
  9. Oi vitsi, ois ollu niin siisti päästä mestaruusjuhliin, mutta ehkä sitten ens vuonna taas ;D Täältä löytyy melkoinen Etä-kärppä :)

    VastaaPoista