maanantai 26. lokakuuta 2015

TUKHOLMASSA JA HELSINGISSÄ

Hei taas pitkästä aikaa! Tähän pieneen hiljaisuuteen täällä blogin puolella on vaikuttanut ainakin se, että kun mulla oli viime viikko syyslomaa, niin olin kokoviikon reissussa, ei ole konetta juurikaan ehtinyt availla saatikka sitten päivitellä blogiin. Kuten otsikosta voi jo huomata, niin kävin Tukholman risteilyllä ja tietty siinä samalla tuli Helsingissä pyörittyä. Oli kyllä niin huippu reissu. Loppu viikosta sitten menin vielä isäni luokse juhlistamaan hänen 50-vuotis synttäreitä. Oli kyllä paras loma pitkään aikaan! Tässä muutama kuva, joita tuli reissussa räpsittyä. Pahoittelut kuvan laadusta, koska mulla oli mukana vain tavallinen digikamera.

Käveltiin Tukholmassa vanhan kaupungin kautta ihan keskustaan. Aina sama perus reitti mulla jota lähtee kävelemään. Osaan tuon reitin jo varmaan unissaankin mennä, sen verran monta kertaa tullu käytyä Tukholmassakin. Mun mielestä Tukholma on todella kaunis kaupunki, voisin vaikka muuttaa sinne! Onneksi oli monta tuntia aikaa olla maissa, ennenkuin laiva lähti takas kohti Helsinkiä. Mitään isompaa ei tullu Tukholmasta ostettua.

Helsingissä sitten tuli enemmänkin shoppailtua ja kierreltyä. Aivan älyttömän mukava reissu kaikinpuolin, Tänään sitten tuli taas loman jälkeen palattua koulunpenkille. Ois voinu vaikka vielä jatkaa lomaa toisen viikon, mutta ei ihan onnistu. Tuo viikko meni niin nopeaa, kun oli todella paljon tekemistä. 
Aatelkaa, että sunnuntaina on jo marraskuu, kylläö tämä aika juoksee. Yllättävän lämpimiä ilmoja on vieläkin siihen nähden, että mitä kuuta vuodesta jo eletään. Kellonjen siirto on sekottanu mun pään totaalisesti, herää vaan entistä aiemmin. 

Mutta oikein ihanaa viikon jatkoa jokaiselle!

2 kommenttia:

  1. ihanan kuulonen reissu on kyllä ja kauniita kuvia kaupungista! nolottaa sanoa melkein ettei ite oo tullut käytyä vaikka on ollut aikomus monesti...jospa vielä joku päivä :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitä se kyllä olikin. :-) Joo kannattaa ihmeessä käyä jossei oo vielä käyny! Mulla tukholma on ollu sellanen joka vuoden perinne melkeimpä, tänäkin vuonna kahdesti käyny samaisella risteilyllä. :D

      Poista