lauantai 19. heinäkuuta 2014

SUMMER PICTURES


Kesä! Se vasta on niin ihanaa aikaa. Innostuin tosiaan eilen kuvaamaan yhdellä lähellä olevalla joella. Siellä oli älyttömän paljon nuita sorsia ja muutamia lokkeja. Se tunne oikeasti kun saat omasta mielestäkin onnistuneita kuvia. Mulla on ollut taas taukoa postaamisessa mutta oon päättäny hän blogin kanssa että teen mieluummin parempia postauksia harvemmin kun joka toinen päivä niin sanottuja pikapostauksia joissa kerron vain kuulumisia. Mun kesä on pääasiassa menny töitä tehdessä, lomaa ei oikeen oo ollut, mutta onneksi parin viikon ranskan reissu lähestyy koko ajan, niin sitten pääsee vähän irtautumaan arjesta hetkeksi. Sieltä varmaan tuleekin otettua kuvia ihan kiitettävästi niin saa sitten väsätä niistä monta eri postausta. Kävin tänään keskustassa kiertelemässä kaupoissa ja löytyi muutamia kivoja juttuja, joten niistä voiskin olla postaus seuraavaksi tiedossa! 

PS. Tää oli mun eka listaus jonka tein tabletilla, koska mun tietokone sano sopimuksensa irti tai ainakaan ei toimi enään kunnolla, mutta yllättävän hyvin tämä onnistui tälläkin. Onneksi on nyt tämä tabletti jolla voikin surffailla sitten. 

Moimoi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti