lauantai 11. lokakuuta 2014

GALNA DAGAR 2014

Jes, täällä oli ja okei, on huomennakin vielä, hullut päivät. Tykkään kun niin paljon tarjouksia Stockmannilla ja mahottomasti ihmisiä liikkeellä. Itse olin jo varma, että vähintään kahtena päivänä käyn kattelemassa. Ja sieltähän ei koskaan tyhjin käsin lähdetä pois. Olin torstaina melkein pari tuntia kiertelemässä ja tänään oltiin Jonin kanssa, raahasin sen sinne ;-) voitte kuvitella, no ei, halusi oikeasti itsekin lähteä. Eniten mulla siellä kiinnosti meikit ja muut kosmetiikka tuotteet, koska ne on muuten niin kalliita. Sain ostettua kuitenkin ihan laadukasta shampoota ja hoitoainetta, kulmien muotoilugeelin, ripsarin, dödöä, suklaata ja mikä parasta: oon ihan hurahtanu nuihin baby lipseihin.. 

Tähän loppuun oli pakko vielä laittaa meidän pikkuisesta karvapallosta kuva, joka kasvaa niin hurjaa vauhtia.. Mutta tämän myötä hyvää loppu viikonloppua kaikille<3

8 kommenttia:

  1. mulla on muutes toi sama kulmien muotoilu geeli minkä vasta ostin ja se kyllä toimii! lisäksi kyllä on pakko vähän tiettyihin kohtiin kulmasiveltimellä kulmaväriä (ei siis kulmakynällä vaan se missä on vino sivellin pää ja siihen se paletti, saa esim. seppälästä :D)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäki nyt oon kokeillu tuota kulmien muotoilugeeliä nii jopas on hyvä! :-)

      Poista
  2. Munkin täytyy kehua tuota kulmien muotoilugeeliä! Ostin sitä just uuden 3+1 päiviltä ja nyt saa taas kulmakarvat ojennukseen ;) Sulla on muuten hauskanoloinen blogi..jään lukijaksi :)

    Jos sua hiusjutut kiinnostaa niin käy kutkkimassa mun blogia :) http://beautyhair4.blogspot.fi/?m=1

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta :-) ja kiitosta paljon. Meenki heti kurkkailee sun blogia :-)

      Poista
  3. Toi lila baby lips on hyvä rasva ja onpa söpö toi pupu :3

    VastaaPoista
  4. Tosi mielenkiintonen blogi sulla! Oli pakko liittyä lukijaksi ;-)
    Mun blogi: thisismylifeveni.blogspot.fi <---käy kattoo jos kiinnostaa:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiiiitos, mä käynki kans kattelee sun blogia. :---)

      Poista